duminică, 31 octombrie 2010

O portie de Bucuresti (partea 1)

Ateneul Roman
E sapte fara douazeci in Piata Revolutiei
Lumini si umbre (Herastrau)

Toamna frumoasa in parcul Bordei
        Cam aceasta este recolta pe 2 zile. Sambata m-am ales cu doua fotografii acceptabile iar duminica cu trei. Asta dupa ce am bantuit cu masina prin oras sperand sa gasesc printr-un miracol un loc de interes fotografic. Obstacolele intalnite in calea subiectului de interes au fost nenumarate: cabluri, stalpi, flare-uri  de la faruri, indicatoare rutiere, santiere in lucru si desigur ora tarzie la care m-am hotarat sa plec sambata in incursiunea foto.
    Nu este rau deloc, e chiar o captura bogata si inca o data e demonstrat faptul ca Bucurestiul  ascunde locuri netrecute inca prin lentila aparatului.

6 comentarii:

  1. foarte frumos. am fost si eu vineri prin parcul IOR si am admirat culorile de toamna. adevarul e ca am avut noroc de vreme buna in ultima perioada.
    ai mai fost pe la munte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe la munte nu am mai fost de vreo luna. O sa vedem ce-o mai fi in weekendurile ce vin. Vedem poate se mai alatura cineva chiar nu vreau sa mergem iar singuri. Nici idei pe unde sa merg nu am. Muntele pentru noi e o descoperire oarecum recenta ca si fotografia.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ai nevoie de sugestii, iti stau la dispozitie cu sfaturi, sugestii, harti etc.
    nici eu nu am mai fost de vreo 3 saptamani dar sper sa ajung cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu weekendul asta ci celalalt as vrea sa mergem pe la munte. Sugestii si harti chiar mi-ar fi de folos. Am vazut ca tu de obicei mergi in gasca; nu mi-ar displacea daca ne-ai invita si pe noi cu urmatoarea ocazie :). De regula preferam traseele usoare de o zi. Asta este mai sunt si treburi casnice care asteapta. Nu vrem sa fim paianjeni pe perreti. Putem merge mult pe jos dar inca nu avem experienta unor trasee dificile. In plus scopul nostru este sa schimbam peisajul, sa respiram aer curat, sa facem miscare si nu in ultimul rand sa prindem niste cadre frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha, am inteles. Cu mare placere, cu proxima ocazie mergem in gasca :).
    Nu stiu insa cand pentru ca deocamdata am sub supraveghere pe fetita mea de numai 2 saptamani; o perioada va trebui sa fiu mai pe langa casa :)
    Pentru excursii de o zi ti-as recomanda muntii Ciucas; punctul de acces in masiv il reprezinta Cheia, dupa Valenii de munte.
    Iarasi la o tura de o zi se preteaza muntii Baiului; de aici ai niste perspective deosebite catre Bucegi.
    Iti voi face niste trasee si iti voi trimite si harti.
    Daca vrei sa vezi cam cum arata Ciucasul intra la mine pe blog si citeste Iulie 2010- Ciucas.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Iulia.
    Frumos poze. Ma iubesc Romania.
    Multumesc, mult.
    Am traiesc orasul Rio de Janeiro, Brazilia.
    Abelardo

    RăspundețiȘtergere